"Gult är fult SUNE" av Anders Jacobsson och Sören Olsson

Sune älskar påsken nästan lika mycket som jul och födelsedagen.

Men mest av allt gillar han alla påskpussar och alla påsk ägg. Han sitter på sitt rum och skriver upp alla hus han ska gå till så han kan få påskpussar. Men han gillar inte att klä ut sig så värst. Men han gör ju allt för att få Sophie.

Den här boken var inte så kul och jag fällde inte för men jag ger den är boken 2 av 5 boktokar.

 

// Jakob Daun

Den här boken var inte så kul och jag fällde inte för men jag ger den är boken 2 av 5 boktokar. Av Jakob Daunälskar påsken nästan lika mycket som jul och födelsedagen.
Men mest av allt gillar han alla påskpussar och alla påsk ägg. Han sitter på sitt rum och skriver upp alla hus han ska gå till så han kan få påskpussar. Men han gillar inte att klä ut sig så värst. Men han gör ju allt för att få Sophie.
Den här boken var inte så kul och jag fällde inte för men jag ger den är boken 2 av 5 boktokar. Av Jakob Daun älskar påsken nästan lika mycket som jul och födelsedagen.
Men mest av allt gillar han alla påskpussar och alla påsk ägg. Han sitter på sitt rum och skriver upp alla hus han ska gå till så han kan få påskpussar. Men han gillar inte att klä ut sig så värst. Men han gör ju allt för att få Sophie.
Den här boken var inte så kul och jag fällde inte för men jag ger den är boken 2 av 5 boktokar. Av Jakob Sune älskar påsken nästan lika mycket som jul och födelsedagen.
Men mest av allt gillar han alla påskpussar och alla påsk ägg. Han sitter på sitt rum och skriver upp alla hus han ska gå till så han kan få påskpussar. Men han gillar inte att klä ut sig så värst. Men han gör ju allt för att få Sophie.
Den här boken var inte så kul och jag fällde inte för men jag ger den är boken 2 av 5 boktokar. Av Jakob Daun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0