"SVJ!" av Roald Dahl

Föräldralösa Sophie kidnappas av en jätte och hon är livrädd för att bli uppäten, men det är en stor vänlig jätte som har tagit henne tillfånga. Tillsammans gör Sophie och jätten upp en fiffig plan hur de ska få de andra jättarna (de som är hemska på riktigt) att sluta äta barn!
Vill du veta mer så läs den här boken! Jag kan lova er att ni kommer tycka den är bra! Därför får den här boken, skriven av Roald Dahl och illustrerad av Quentin Blake, 5 av 5 BOKTOKAR av mig Joel BerggrenssonFöräldralösa Sophie kidnappas av en jätte och hon är livrädd för att bli uppäten, men det är en stor vänlig jätte som har tagit henne tillfånga. Tillsammans gör Sophie och jätten upp en fiffig plan hur de ska få de andra jättarna (de som är hemska på riktigt) att sluta äta barn!
Vill du veta mer så läs den här boken! Jag kan lova er att ni kommer tycka den är bra! Därför får den här boken, skriven av Roald Dahl och illustrerad av Quentin Blake, 5 av 5 BOKTOKAR av mig Joel Berggrensson!

Föräldralösa Sophie kidnappas av en jätte och hon är livrädd för att bli uppäten, men det är en stor vänlig jätte som har tagit henne tillfånga. Tillsammans gör Sophie och jätten upp en fiffig plan hur de ska få de andra jättarna (de som är hemska på riktigt) att sluta äta barn!


Vill du veta mer så läs den här boken! Jag kan lova er att ni kommer tycka den är bra! Därför får den här boken, skriven av Roald Dahl och illustrerad av Quentin Blake, 5 av 5 BOKTOKAR av mig Joel Berggrensson!


// Joel Berggrensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0